Nu börjar de närma sig!

ja tiden rinner på o månaderna går och snart bär flyttlastet till Lund... Längtar väldigt mycket även om ja känner att de kommer va lite tomt utan helsingborg för helsingborg är en väldigt fin stad med närheten till allt... både havet, danmark och stan :) och en del av vännerna så klart... :D hehe Det e lite tråkigt att nu när man har funnit litta vänner här uppe så lämnar man.... ja menar klarar man sig utan viktoria och ann-sofie? hehe får väll överleva och träffadem när jag jobbar i Bjuv... appropå de så trivs jag smo fisken i vattnet där super trevliga arbetskollegor och en avslappnad stil... längtar bara efter att verkksamheten ska komma igång så man får jobba lite och inteb ara sitta och planera för de e inte speciellt roligt.... sen en annan sak med jobb och så så har jag blivit erbjuden 25 % till i Lund på öt skolan.. riktigt skoj för jag trivs där oxå.. varit där lite de senaste veckorna.. hehe och de verkligen tjatar på mig att jag ska ta detta så ja e populär där :) skojskoj.. alla känner apan men apan känner ingen så e de verkligen där för alla vet vem jag e men jag vet inte vem någon är men de e nog på grund av att mamma jobbar däär :)

jaha annars händer de inte så mktt för tillfället.. packar någon låda lite då o då och jobbar o packar o funderar hehe... :D blir som de ser ut som Ullared med min syster på onsdag sen vill annsofie åka upp mme mig en dag sen men de får ng dröja för pengarna räcker inte riktigt te.... :) men ska bli kul o göra saker me syrran inte så ofta man e själv me henne o snackar o litta så....

Usch saknar dig... fast känner verkligen inte detsamma tillbaka... förstår inte varför det har blivit så här... ville inte det älskar jue dej men något gick snett och gjorde att allt tvärvände och blev helt galet... hade varit kul om de kunde bli som förr... med skratten och alla glada minnen... men ingen orkar ingen känner sig manad att ta första steget... ingen förstår vad som blivit fel... men ja känner mig bortglömd och ensam... de blir så när någon man älskar försvinner när en person som alltid finns där inte längre gör det... usch.. blir ledsen och får tårar i ögonen av att bara tänka på det...


förlorat så mycke den senaste tiden... vänner... och så mkt mkt mer...
känner mig lite ensam i denna stora värld...


Nu är det snart dax att laga mat för älsklingen min kommer strax´... idag blir de tomtegröt... så trörtt så jag verkligen inte orkar laga något vettigt...


SAKNAR DIG!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha.. visste inte att du hade en blogg.. jag ska läsa i alla fall..

2007-08-21 @ 20:44:12
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0