Ullared :)

ja idag bär det av till Ullared med storasyster Jenny... hon vill upp o titta bebisgrejor o ja vill kolla litta te nya lägenheten.... längesedan jag va där uppe nu o behöver en hel del nya saker men budgeten får inte präckas.... för då blir de mindre pengar te renveringen o de e illa... :) men har fortfarande inte fått min lönespecifikation varken från lund eller city gross så men kan nog räknamed en hmm hyfsat stor lön :D

Nu har fler börjat läsa här inna skoj skoj :P men de e nog för att ja har sagt vad adressen e hehe :P

Nu åker fjanten vickan utomlands :P blir litta arg på henne att hon inte stannar hemma hos mig o ann--sofie..... du skulle jue åka me oss sen :P hehe...

Annars rullar saker o ting på i livet... har fått ytterligare jobb i lund och de börjar bli full tid jag ska jobba nu vilket e väldigt skönt.... behövs jue :)) annars så fyller jerry år nu den 6 september och sen blir de kalas o fest helgen där så an ska firas litta.. dock vet inte jag vad jag ska köpa han säger att han itne vill ha något för han tycker pengarna ska gå te renoveringen men vill jue köpa något te honom :( me de e så himlans svårt.. fick jue te de så klockrent förra året men de lär jag inte få i år igen... får se vad jag kan htta sen... hoppas jue på att hitta något klockrent gen :)

Näe nu ska jag springa på toa och sen ska ja gå ner för nu e snart min kära syster här!!


Kram på er! o vet ni? de e inte farlgit o kommentera :P

Kommentarer
Postat av: Vickan

Jaaa men vi kan ju resa sen herregud =) Jag är på bara det finns cash! ;)

2007-08-22 @ 09:42:00
Postat av: jenny

ja du.. budget höll du.. haha.. hade jag itne sagt åt dig att du ska handla EFTER flytten så hade det nog sprungit iväg..

2007-08-24 @ 10:28:07
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0