hejhej..

hej allesammans, inte direkt några komentarer på att jag uppdaterar dåligt här inne... hehe glömer helt enkelt bort att gå in här för jag bloggar nästan dagligen på Måbras sida vilket ger mig mycket mycket mer men emellanåt täntke jag att jag kunde uppdatera er här inne...

Så ja mycket har hänt sedan personalfesten med jerrys företag o så...  så tänkte ja kunde ta de lite snabbt och enkelt då!

personalfesten blev lyckad.. massvis med folk, god mat och trevligt sällskap även hyfsat bra uppträde men ja de va som sagt sådär... Sen så blev det jue kalas för pappas sida av släkten.. tack ör alla presenter!
Ja o sen va de då julafton o grejor.. fast först fick jue underbaraste vännen Linda bebis.. en liten mattias blev det  :)
På julafton va de hela tjocka släkten samlad vilket va väldigt kul... det var många år sedan vi va tillsammans alla kusiner och allt och et kunde nog inte blicit så mycket bättre faktiskt.. .trevligt, god mat ochmassa mys! tack alla för julklapparna...

sen nu efteråt har det inte hänt så mycket mer.. . vi har städat och röjt för imorgon  blir det nyårsfest med ett par vänner o så....

Men nu ska jag avsluta och lägga puzzel me min älskling! ha de bra allesammns

Kommentarer
Postat av: Jenny

nu e det ett tag sen du skrev =/

2008-01-09 @ 11:03:53
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0