Fiskehelg...

jaha ja då har livet börjat komma igång ordentligt nere i Lund... vi är klara med nästan all renovering i vardagsrummet och sovrummen så nu e de bara lite småsaker att fixa där inne och sen e det hallen och köket.. och om ett par år kanske badrumet....

I helgen har vi varit iväg i blekinge och fiskat med lite kompisar till jerry (inga namn nämda) sovit där från fredag te söndag och haft de hmm ja jag vet inte om ja ska säga bra egentligen.... varit massa problem... men de är det jue oftst när hans vänner och jag är inblandrade... tyvärr... man blir inte rikktigt delaktig tråkigt men sant... hade iaf jätte trevlig med michella och mange i vår stuga... snackade o fiskade en massa... de e tur man kommer överens med någon iaf... slutade med att jag o jerry ¨åkte iväg på söndagen och fiskade själv men inte så konstigt när de andra inte änns kunde vänta på oss till vi var klara... orka inte bry mig.. bara inte vårt förhållande täs av alla dessa problem som de e.. viill jue inte han ska behöva välja men känns som om detta får mig att må för dåligt egentligen.. men får väll fortsätta kämpa som vanligt... har jue BARA gjort de i typ 2 år nu... men men... *ledsen igen* Bäst o sluta skriva o torka tårarna och låtsas att allt är som vanligt....


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0