Kalas o grejor!

Jaha nu har älsklingen min fyllt år igen.. rättarsagt i torsdags gjorde han detta.... Annars i veckan har de inte hänt speciellt mkt... vi va på banken i måndags o sen jobb jobb o åter jobb... jobbat på alla möjliga ställen... lund bjuv lund bjuv hehe :P Kul mde flera stycken man träffar massa nytt folk överallt... massa nya snälla arbetskollegor... :) hehe

jaha annars då... jo idag har vi städat o städat o åter städat... samtidigt som liam har varit här och vi har gjort smörgåstårta.... Nu snart dyker de troligen upp lite kompisar till jerry då han ska ha lite fest för de närmaste kompisarna o så... Imorgon kommer min släkt hit och firar honom lite smått o de e då smörgåstårtan åker fram... även imorgon ska jag passa liam då jenny och håkan är på sofiero och säljer... vi får hålla tummarna att de går bra för dem där... :) fast de tror jag nog!

näe nu ska jag ta o hoppa bort från datorn och roa mig med att hmm... ja jag vet inte riktigt stå o titta nr jerry tar på sig hålliga stumpor :P haha usch vi e nog litta trötta här idag för innan tävlade vi om vem som han först till telefonen :P hehe

Ibland blir ma ngalen på honom även man älskar honom så mkt hehe :D

En annan liten sak.. GRATTTTTTIS MIN UNDERBARA SÖTA LILLA MALIN... :) SAKNAR DIG O HOPPAS ATT VI TRÄFFAS SNART SÅ DU KAN FÅ EN PRESASENT :p HEHE ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0