Bäckaskogsslott

Jag ska uppdatera er om helgen.... :) Vi begav oss iväg tidigt på lördagsmorgongen mot blekinge och slottet vi skulle bo på... vi fick vårt rum och sen va de dax för en super god lunch... lag med potatis och sallad och någon sås vet inte riktigt vad de var för sås men god va den... sen va vi på en liten kurs som handlade om hur man kan duka middags bord snyggt ganska roligt o se men nog itne mkt jag skulle använda mig av när jag tänker efter... ja sen va de mingel vid sjön ode som ville bara gjorde detta också dracks det en hel de.. :) upp te rumme o gjorde oss iordning för fördrinken i slottet oc lite om slottets historia... sen va de en underbar tre rätters med laxtårta och röbetssås till förrätt och helstekt oxfile med potatis och bönsallad och tryffel smör... sen till efterrätt va det blåbärsglass med passionsfrukts(någonting) hehe super gott.. tycker helgen flöt på bra.. en hel del alkohol och rligheter... alltid lika kul o komma iväg på jerrys företagsfester... dock va nackdelen i år att underhållningen va lite hög och långdragen.. de va jätte duktiga men ja... :) sen bar de hemåt på söndagen fast inom syyrran för en långpromenad med barnvagnarna ohc hunden... gick i gamala röstånga sommarland o tittade... hade en mysig eftrmiddag... kvällen blev hos jimmy med pizza ... onyttigt men ack så gott.

Kommentarer
Postat av: malin

Systeryster... du måste lära dig att skriva med punkt och stora bokstäver. Jobbigt att läsa ju =)

2008-04-02 @ 16:40:02
URL: http://malhinnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0