Helg igen...

Ja nu va det äntligen fredag igen. Dock jobbar jag kväll idag så sutar inte försen vid 23.15 men men gör inte så mycket. :)

Ja fast i helgen blir det att sova hos syrran min, för vi har ingen toalette :) heh men nu har kaklet börjat komma upp och det kommer bli sååå fint! :) Ni får komma och titta sen när vi är färdiga, dock blri det inflyttnignsfest då oxå. har inte hunnit ha det ännu pga all renovering o grejor.

Ja i helgen får vi se vad jag ska göra med loppunge och hans lillasyster :) Vill hitta på något skoj med honom var ett tag sedan vi gjorde något roligt. Vill ju inte han ska känna sig bortglömd nu när Nova har kommit, innan va han ju ensam och nu måsta han dela. Även om jag vet att han inte glöms bort så gjorde vi alla så mycket roligheter med honom innan så de e det jag syftar på. Va längesedan han va på lekland så kanske ska åka på det, men då måste jag ha med mig någon mer som e sugen på o springa i alla gångar. :) Menmen får se, hoppas bara Jenny inte säger något till honom om det försen jag vet ;)

Nje nu ska ja ta o sticka till jobbet snart, börjar inte försen om en timme men måste handla något o äta ikväll för våra matlådor e slut så det får bli ett stor kok snart.


Sitter och lyssnar på låten som har skrivit om Engla, den finns på aftonbladet.se och e så rörande. :( nästan så man får tårar i ögonen.

Kram på er allesamans och ha en underbar helg!

(som sagt blir lösenord snart )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0