Måndag igen,

Ja dagarna rullar på och nu är det måndag igen, dock en kort vecka så de ska nig inte kännas av att man inte fått vila speciellt mycet under helgens gång.

Ja badrummet blev inte färdigt i fredags men de verkar som om det blir kalrt imorgon iaf. Han har bara handfatate och strömmen kvar, men sen har även duschen pajat så den får ha nta sig en titt på igen.

Ja i fredags va en trevlig dag faktiskt. va på nyanställdas träff i Lund och vi gjorde ltie allt möjligt, visst va kanske inte det roligaste jag gjort men det var ganska trevligt faktiskt. Sen på kvällen åkte vi och handla sen bar det av till Jimmy och Helena på lite god mat och öl.

I Lördags åkte vi till Linda och martin då han fyllde 25 år. Blev en tidigkväll, många anledningar, men de va kul iaf :) Tack vännerna :)

Och igår då så bar det av te syrran då håkan fyllde år. Ännu en dag med underbart god mat, dock va jag inte så social utan spelade med liam hela kvällen :))

Nej nu ska jag göra mig iordning och sticka till jobbet... står i valet o kvalet på om jag ska cykla eller inte, är strålande väder men jobbar kväll... hmmm får se vad jag gö :)
kram på er allesammans

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga ursäkter med cyklandet... bara upp och hoppa och iväg... =)
Säger jag som sitter och jäser och blir tjockare och tjockare för var dag som går... haha

2008-04-28 @ 20:55:24
Postat av: Malin

Jag försökte skriva namn och blgog flera gånger men allting raderades då... så det så =)

2008-04-29 @ 12:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0