Mysdag...

Ja idag kommer bli en härlig och mysig dag det känner jag på mig. Snart kommer min kära syster med två små underbara varelsesr (Liam och Nova) så ska jag ha dem fram till jag börjar jobba klockan 14. Ville "passa" dem idag, kännde för det och träffar dem inte själv så ofta längre. Innan hade jag ju Liam i alla fall varannan vecka minst och gjorde saker. Saknar den tiden...

Ja tillbaka till mysdagen, de ringer nog när som helst i min telefon om när dem är här. Sen ska vi åka ner till Vipeholmskolan och träffa Linda och Mattias där och traska upp till våra gamla lärare och säga hej. Alltid trevligt och hälsa på sina gamla lärare de e så söta o rara :). Ja sen ska vi åka in till stan luncha och om det fortfarande är fint väder då så ska vi gå till stadsparken så ska Liam få leka lite på den stora lekplatsen där.

Längtar både att få va med barnen och träffa Linda. Vi träffas en hel del nu jämnfört med innan men alldeles för lite i alla fall tycker jag. Tycker vi ska snitta en gång varannan vecka minst hehe och det hade nog grabbarna tyckt om oxå.

Nej nu ska jag göra mig iordning, är nästan färdig men behöver bortsa tänderna och sådant. Vill inte lukta unken bäver i munnen ju! :)

Ha en trevlig dag och helg så hörs vi när jag har mer o berätta!
Kram

(Nöjd Malin?) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0