Trevlig helg...

Ja i helgen har det hänt en hel del. I Fredags jobbade jag kväll med Anette, vi skulle grilla och va ute med våra högstadie ungar. Men direkt efter att grillen startas så började det regna så de va bara att grilla färdigt korven sen in där inne igen. Men istället för att vara ute så hade vi reflexjakt hehe och det verkade va uppskattat faktiskt.

Sen på lördagen så va vi nere och tränade e timme sen va det dax att återigen leta efter en klänning. Vi va i Malmö och en åkte vi till center sy. Efter massa letande så gav jag upp och åkte till mormor för att hämta extra nycklen till lägenheten.
Sen som vanligt hör syrran av sig till kvällen ch det bar av hem till dem för att äta god tacos. Malin va oxå där, John är ju på träningsläger och hon är som jag, hatar att vara själv.

Ja och idag söndag så har vi cyklat till Ica tuna och handlat och sen plockat undan och satt upp hyllor hjär hemma. Sen ringde återigen syrran men denna gången undrade hon om jag ville ta hanom barnen så de kunde gå ut och äta. Så de gjrode vi, tittade först på fotbollen o jäkla helsingborg lyckades inte trycka in en andra boll. Efter det gick vi ut på lekplatspromenad. Så de e vad som har hänt i helgen.

kram på er och hoppas ni har haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte tack för hjälpen.. =)

2008-04-07 @ 10:11:48
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0