Helgen...

Ja nu har helgen snart gått och jag känner att jag inte har fått ut någon vila alls. Hela helgen har varit helt fullbokad och det har inte funnits mycket tid att bara va på. Tänkte jag skulle berätta för er om min helg...

Fredagen va jobb hela dagen, dock smet jag lite tidigare för vi skulle tilll min pappa och hjälpa honom att flytta till sitt nya hus. Sen va vi hos honom hela kvällen och ställde iordning. Vi tror ha nkommer trivas bra där ute på landet, bara han inte blir ensam. Men men vi får ju helt enkelt se, där är en del att göra vid men han behöver något att pilla med.

Lördagen var ja tvungen att göra ett dop kort till idag. Så efter ett lite halvstressat kort så körde vi till pappa för att hjälpa honom med bankide och lite sådant och jag packade upp ett par lådor till till honom.  Sen efter det så körde vi till Jenny för att äta kräftor med syskonen och mamma. Det blev en tidig kväll för de flesta efter lite för mycket sprit. *skratta* Ja ibland så är dem bara för roliga våra pågar menmen sådant som kan hända helt enkelt. Vi var hemma vid 12 tiden oc då blev det direkt i sängen för våran del. Jag somnade nog på två minuter.

Söndagen blev även det en stressig förmiddag då vi skulle hämta upp Sandra, Jerrys syster, vid 12-12.15 för att sedan va på dopet vid 12.45 senast. Sen nu på kvällen så skulle vi kört upp till Helsingborg för att Jerrys skulle gått på fotboll och jag skulle åkt upp till min syster. men orkade inte åka massa bil så nu blir det bio med den andra systern och Liam istället.  Så förhoppningsvs så kommer hon när som helst...


Annars händer detinte ås mycket i mitt liv. Imorgon är det jobb igen. Förvaltningsträff med alla inom K&F. trevligt men jobbigt. Sen på onsdag börjar skolorna och vardagen är tillbaka på ruta ett. Ska bli skönt och slippa ha sommarschema och att slippa allt med djurmatning och sommarpraktikanter. Jag har saknt mina förmiddagar med diverse vänner.

Framför allt har jag saknat Alex, våra lunch träffar och spel förmiddagar. Dem värderar jag högt. Jag kan inte göra så mycket på förmiddagen för där är inte många som är hemma och kan umgås med mig. Men Alex kan ju det och han har allt en vän behöver ha. Fast nu kanske han får lite konkurens snart. har börjat prata med en tjej ju osm ja hoppas på att ja börjar umgås med en hel del. Både jag och Jerry behöver några fler "par" att umgå med i våran krets.

nej nu ringer syrran min så nu får jag ta och springa ner till henne

Kram på er allesammans så ses vi förhoppningsvis snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0