Som jag skrev...

så har jag haft en jätte bra vecka på Dalbybadet. Där va hel trevliga människor som jobbade där och aj hade ritkigt kul faktikst. Såg inte fram emot att va där ute först men nu e jag glad att det blev en vecka där. Hade gärna varit där en till men sommarkollot kallar på mig. Även om D:s energi va lite väl maxad emellanåt och att det dåliga vädert gjorde en trött så hade man många skratt... Så som man ställde upp för varandra där e inte ofta man märker. E riktigt glad att D tog min fredag kväll så jag kunde gå på min kära vän Gustens 25 års fest.

Ja som sagt så va vi på Gustens 25 års fest i fredags. Det var trevligt även om Jerry drack lite mycket och kvällen slutade lite konstitg. Dock leder det ena alltid till det andra och det hela slutade med mys. Ibland måste man helt enkelt rensa luften. På kvällen blev det mest prat med Linda, Martin, Emil och Nettan då de va så mycket folk där så man knappt visste vart man skulle vända sig. blir ju lätt att man fastnar me de man känner då... Men de va en trevlig kväll och vi tackar så mycket för det!

Idag har vi sovit länge och sovit halva dagen då ögonen inte slöts försen runt 4 inatt... Sen har jag även träffat min underbara vän Micke. Gud vad jag saknar honom när ja inte träffat honom... Så många år vi har kännt varandra och så många minnen vi har. Blev en mysig kväll med resturang och film. E glad att jag har honom. En man alltid kan ringa och bara snacka skit med. Älskar dig micke glöm inte det...Finns för dig alltid i vått och torrt.


Nej nu ska jag ta o sova. Hade hoppats på att Alex skulle titta in på Msnen men det gjorde han itne så då har jag inte så mycket mer vid datorn att göra ikväll. Jerry är hos en vän så bli att krypa ner i bingen själv.


Ha de bra allesammans så ska jag försöka uppdatera er lite oftare nästa vecka då rutinerna går tillbaka lite igen. Snart börjar skolan och mina vanliga arbetstider och tiden till datorn finns oftare!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0