Jobb och sol!

Ja idag har det varit strålande solsken hela eftermiddagen, tråkigt att det fina väder ska komma när man börjar jobba men så är det väll alltid. Man lyckas pricka in fel veckor. Jaja skit samma jag har ett arbete som är ganska flexibelt just nu. Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Jag och Anette har kollat lite på helgschemat samt spånat på ideer till loven. SÅ vi gjorde ltie vettiga saker faktiskt. Sen begav vi oss till stan för att käka lunch. Och vilken dålig service man fick på Subway. Glöm mig som kund där igen iaf. Men sen åket vi till Klostergården för att fixa med djuren lite. Sen tänkte vi att de kunde va skönt o gå ner till Källbybadet och ta en glass eller någonting. Men då var det ett pucko som kastae en ciderburk med vatten från typ 8onde våningen så den landade en halv meter från min fot. Vi valde att ringa polisen så då kom dem  o tog en anmälan. Det var tydligen ett ganska allvarligt brott dem gjort. Så vi blev stående där med poliserna i nästan en timme. Men sen åkte vi till källby o tog glassen och begav oss he mväldigt tidigt :D

Imorgon ska jag vara ledig från jobbet och åka med syskonen till danmark och dricka lite öl och mysa med barnen. :) Blir troligen Bakken eller något vattenparadis. Någon som har ett förslag till detta?

Nej får avsluta nu och påbörja maten

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0