Seeeg...

Förlåt att jag är så fruktansvärt seg och inte uppdaterar er speciellt mycket. Men den senaste tiden har det inte riktigt funnits tid till att göra det. Idag har jag legat pall i sängen hela dagen. Migrän som attans, det svartnade för ögonen så fort jag reste mig upp. Så blev varken jobbat eller något annat vettigt idag. Det släppte dock vid 14-15 tiden så efter det har jag fått lite gjort iaf. Städade på toaletten och veck all tvätt, la dock inte in allt. Sen har jag även sorterat mina kläder lite så de inte ramlar i garderoben. Sen ringde far min och undrade om vi kunde följa med honom och kolla på en datorn så då begav vi oss ut till Nova och fixade det.
Tyckte lite synd om killen inne på Siba för han va ny där och hade ingen aning om någonting så han fattade inte hur han skulle ansluta min far till det mobila bredbandet. SÅ efter en hmm 45 minuter inne på Siba så fick vi de fixat. Körde hem hit och då stod Olof här och väntade på oss. Sen så hjältpe Jerry min pappa med datorn och installera allt som han behövde och jag roade Olof i köket medn jag lagade mat. Det blev korvstroganoff som åter igen blev för salt. Men grabbarna uppskattade den och åt.

Nu har Olof percis åkt hem och vi sitter och väntar på att Hells Kitchen ska starta. Standar programet på torsdagar. E så sjukt kul tycker jag.




Helgen skavi tillbringa med min syster som fyller år. Sen nästa helg fyller gusten år och ja massa saker som händer.
Snart även Jerrys 25 års fest.

Nej dax o avsluta

kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är Jag, Magnus, Magnus föräldrar, Jocke, Ante och kanske Jimmy...Bakken var det längesen jag var på...kramas

2008-08-01 @ 19:43:28
URL: http://michaela84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0