Tillbaka till vardagen...

Ja nu va man tillbaka till vardagen och jobbet igen. Inte speciellt roligt egentligen då det inte finns så mycket att göra men man får helt enkelt roa sig med det lilla som finns och njuta av att man har underbara arbetskollegor. Vi sitter alltså i bygget, antingen på Kg eller på Jä det beror på vad vi känner för. På Kg måste vi öppna till kaninerna men där är redan allt städat och färdigt medan det ser ut som ett kaos på Jä men där kan vi inte göra någonting då de lägger om golvet. Så idag ska jag roa mig med att gå igenom lådor. :) Och kolla vad jag och E kan använda oss av nästa termin när verksamheten drar igång. Vem vet där är kanske en hel del gömda grejor man kan pyssla och hitta på roligheter med.

Nej nu ska jag faktiskt ta och bege mig mot jobbet. Längtar inte direkt men va f*n så är livet. Funderar på att ka med syskonen till danmark och Bakken imorgon om bara Jerry kan få ledigt med så kort varsel men det tror jag inte ska vara några problem. Eller rättarsagt jag hpopas det. Hade varit kul o göra någonting med syskonen då ingen av dem hade semester samtidigt som vi. blir så när man är sist in.

Nej so sagt ha en bra dag nu när soln äntligen ska börja titta fram vid molnen! Så hörs vi o ses en dag!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0