Utmaning Jag ...

Utmaning


Jag har blivit utmanad av Malin och ska fortsätta utmana!

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i
deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

* Hjälpa mormor och morfar med någon betongplatta
* Pyssla
* Cykla till stan och lämna grejor till Sandra
* Laga tacos och äta det med min älskling
* Kolla på HIF-AIK på tv 4 sport

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Tränade fotboll 2 dagar i veckan + match, hängde på Stationshuset i Furulund, umgicks med vännerna samt Svenska Kyrkans Unga. (Sorry sys blev typ samma :P )

Ställen du bott på?

* Furulund
* Kävlinge
* Markaryd
* Hässleholm
* Helsingborg
* Lund ( NU)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

* Bygga ett nytt hus nära stranden
* Betala av alla lån och skulder
* Skänka pengar till släkt, vänner och välgörenhet
* Resa
* Köpa prylar
* Spara till framtiden (barn osv.)


Jag utmanar:

* Lottis
* Linda
* Sanna W
* Micha
* Vicky
*  ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0