Dagarna rullar iväg..

Nu är helgen över och det är jobb igen, tycker detä r kul att jobba å det är ingen nackdel men ibland önskar man att helgen va lite längre med älsklingen så man han med en sak till typ. Och nu när vädert e så perfekt så vill man inget annat än att vara ledig helt enkelt!

I helgen har vi faktiskt inte gjort så väldigt mycket egentigen. Eller jo frästen i fredags bestämde vi oss för att åka till Ullared och handla då Jimmy och Helena skulle dit. Så syrran (malin) följde med mig och det blev en lång dag. vi hittade en hel del både jag och Jerry och handlade för nästan 5000 kr dock en del till syrran (jenny) oxå. På kvällen så mös vi bara hemma och sen kom Linda och Martin vid 21-22 tiden o stannade tills klockan va 01... :) Tack vännerna!

Söndagen bestod av att laga massa mat till jobblunchen igår, maten blev uppskattad lika så min kaka. Efter allt matlagade så gick vi ner till gröningen ch la oss för att sola och vem lyckasi nte bränna sig om jag? Helt knall röd på baksidan av kroppen så jag nästan itne kan sitta ner menmen sådant är helt enkelt livet. Sen närmare kvällen kom min älskade mamma hit med tore och åt lite mat. Kycklingsallad :) Mums.. :)

måndag var det åter dax för jobbet och möte o grejor som sagt var maten uppskattad och vi gick med barnen till Källbybadet och njöt av värmen. vi ska nog gå dit idag oxå men hoppas att alla ungarna har cykel :)

Nej ha de bra allesammans nu ringer nog alex på dörren när som helst så vi kan umgås lite :D
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0