Helgen

Ja nu va det söndag och helgen har paserat med storm steg..


I torsdags umgicks jag hela dage med mina kära kollegor... Vi utvärderade och sen cykade vi dressin. På kvällen blev det resturang och dricka. Hade ne super trevlig kväll och senare kom Jimmy me tåget från Kalmar. Det tråkiga med de hela va att jerry inte va hemma helt enkelt...


Fredagen vaknade jag tidigt och drygade mig med jimmy hehe... tyckte de va väldigt snällt att väcka honom så tidigt... Men tror nte han tyckte det var lika populärt...


Fredagen rullade på och vi va hos syrran med korten samt o hämta bilen av pappa.. Vid 17 kom de första gästerna och vi fixad och drickan började rulla helt enkelt...


Kvällen blev lyckad han doc inte prata med alla då det va en hel del folk här inne... Är glad att ni alla kom och ni som känne att jag inte pratade med er förlåt väldigt mycket för detta va för mycket på för lite tid helt enkelt...


Lördagen blv det bara film hela dagen både ja o jimmy va helt sletna..


nu är et söndag och jerry har äntligen kommit hem saknat honom en hel del även om jimmy har underhållit mig bra.
Under dage har vi varit hos min syster och mina älskade syskonbarn... jag har badat med Liam i det iskalla vattnet...
Gud vad ja älskar mina syskonbarn, finns inget annatt som kan få mig och le så mycket som dem gör. Snart kommer det ett syskonbarn till som kommer å så mycket kärlek från så många håll... Jag finns jag ställer upp :) det vet ni båda två.. Älskar er mina systrar...



Det väcker många minnen som jag inte vill ska vakna, det får mig att inse många sake som gör ont att inse. Jag älskar men säger det alldeles för sällan. Jag finns men visar det inte så ofta. Jag bryr mig mycket även om du inte ser. Jag finns som så många andra.


Kvällen har varit jobbigt... Tårar har rullat.... Du vet varför.... Ingen annan vet.... Ingen annan behöver  veta... Så länge du vet är jag nöjd....
Så länge du vet varför tårarna har rullat.... Så länge du vet allt det andra... Så vet jag att jag kan vara lugn....




Ta handom varandra...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför har du varit ledsen åsa.. vi finns ju här.. älskar dig lill.. =)

2008-06-09 @ 09:11:24
URL: http://jennytussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0