Onsdagkväll

ja nu va det onsdagkväll och jag ligger här i min ensamhet och inser hur bra jag har det som varje dag vaknar och somnar med Jerry vid min sida. Hur glad jag är att jag har honom som kramar om mig när jag är ledsen och värmer mig när jag fryser. Jag är hel enkelt lyckligt lottad som säkerigen många av er andra oxå är. Men många gånger hinner man inte tänka den tanken i vardagen då tiden bara rullar iväg och man knappt hinner göra/tänka alls innan nästa dag har börjat.

Så varför stresar vi människor så mycket? varförr tar vi det helt enkelt inte bara lugnt och njuter av tillvaron o våra älskade? Vi är många i vårt avlånga land som inte sagt till sina föräldrar att de älskara dem? Vi e många som inte hinner ringa våra vänner för allt annat ska man ju hinna göra innan. Tänk tanken att någon dag kan det vara försent. Allt kan inträffa. Så för guds skull ta tiden och tänk efter vad som är viktigt i era liv!!

Ja som sagt ligger ju i min ensamhet för jerry är på sweden rock fram till söndag. detta är dock den ända ensama natte jag har då en vän til mig kommer ner från kalmar imorgon och ska stanna till söndag. Ska bli kul o träffa honom igen va som sagt ett par år sedan, närmare bestämt 2005. Åren rullar på och allt förändras helt enkelt. blir en hel del planer i helgen iaf. Imorgon är det utvärdering med jbbet samt utgång på kvällen. Sen är det jue party på fredag och sen kanske de blir lugnt lördag söndag iaf. kan ju hoppas på det så man får känna va lite av helgens ledighet.

Nej nu ska jag ta o sova allesammans
ni får ha de bra i sommarvärmen och som sagt

TA ER TIDEN ATT TÄNKA PÅ DEM NI ÄLSKAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0