Skolavslutning...

Ja nu va det helt plötsligt fredag och våra kära ungar ii skolan slutar för sommarlov idag. Nästan så man blir lite avundsjuk faktiskt. Hela vecka har studenterna firats i Lundskommun och man har tänkt tillbaka och saknat något fruktansvärt mycket, hade gjort vad som för tt få uppleva studentdagen med mina vänner igen. Shit de va ju bara så kul!!!

Ja som sagt ungarna slutar idag och imorgon börjar vårat sommarkollo md väldigt lite barn om man tänker bakåt i åren. Jag jobbar ett par veckor till sen är det semester för hela slanten. visst vi ska nog bara sitta hemma o dryga men skönt att vara ledig iaf. Första sommaren på många många år jag har semester.

Ja de va ju nästan helg igen och i helgen så blir de itne så mycket gjort tror jag. tänkte jag skulle tvinga jerry att sätta upp tavlorna på söndag. Han har ju lovat det nu ett tag men har inte fått tumme ur hålet. Annars kanske jag ska ha barnen en runda imorgon så jenny och håkan ka vila o at de lugnt.. Och sen är det så klart fotboll på kvällne och det kan man ju inte missa eller hur! :)

nej nu ska jag ta o göra mig färdig för att åka och jobba helt enkelt, ska göras jordgubbstårta och fixas korv till våra kära barn idag...


Ha de bra allesammans ute i hmm regnvädert, vart tog vårat fina sommarväder vägen? *sakna'

Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-13 @ 09:04:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej, ja det är den bakom stationen jag ska börja på. Erikssons Trafikskola är det. Dem har nyligen flyttat dig. Har varit vid Polhemsskolan innan. Ha det bäst. kramas

2008-06-16 @ 16:06:32
URL: http://michaela84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0