Tiden rullar på

Ja tiden rullar på och snart har det gått en hel vecka. Jag har helt enkelt inte haft tid och ork till att sitta och blogga. Huvudvärken har funnits nästintill hela veckan så har lagt mig i soffan och slöat när jag väl kommit hem. Dock lyckats hålla mig vaken varje dag och inte somna till.

Nu va det torsdag och arbetsveckan är slut, imorgon är det midsommar med firande hemma hos mamma och tore. Alltid trevligt, vi är där nästintill varje år dock får det bli vartannat år för vår del.

Annars händer det inte så mycket, en veckas jobb till sen är det semester faktiskt. Tre härliga veckor med lugn och ro. Har bara två veckor tillsammans med Jerry, tråkigt nog. Nej nu ska jag påbörja maten faktiskt.

Kram

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej!

Jag heter Jessica och har en blogg som handlar om mode&shopping! Kolla gärna in den.

Ha en fortsatt trevlig dag!

2008-06-19 @ 15:31:46
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0