Tidig morgon

Ja nu va de tidig morgon och jag är för en gångns skull vaken. Inte ofta jag är vaken vid 6 på morgonen brukar som tidigast gå upp 8a på vardagarna :) är ju så när man inte börjar försen efter lunch. Nu funderar ni säkerligen på varför ja e så korkad o e uppe redan. Jo jag blir hämtar klockan 8a idag av en arbteskollega så ska vi ha utvärderingsdag på jobbet så de va bara snällt att resa sig ur den sköna sängen. Har inte sovit många timmar faktiskt. Somnade inte försen vid 1 inatt, förstår inte riktigt hur ja kunde vara så "pigg" inatt men ja ibland är det så, inte lätt att sova ensam helt enkelt.

Igår va Alex här och höll mig sällskap. Gillar v erkligen den killen, han e så hmm go helt enkelt. Man kan bara vara med honom, inte många jag känner att jag kan vara det med. Igår spelade vi Wii och bara snackade o såg på tv. Helt enkelt som det ska vara. Oftast vill alla bara göra göra göra, så kan jag oxå vara ibland därför det är så skönt att va med Alex fär man som sagt bara kan sitta och slappa.

Fick ett roligt samtal igår som jag inte väntat mig. En vän som jag inte pratat med på många många år. Väldigt kul och prata med honom och man insåg vilka minnen man bar på tillsammans. hoppas bara att det håller i sig att vi pratar och att vi å småningom umgås oxå :) Saknar ;)

Nej nu ska jag ta o göra mig iordning och vänta på min kollega helt enkelt,

Ha en underbar helg om jag inte återkommer innan måndag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0