Tisdag...

Helgen blev bra, vi va hemma hos mamma och tore på fredagen med jenny + familj, samt mormor o morfar och tores mamma och pappa. Blev en trevligt ch lugn kväll. Inte som midsommar brukar bli hehe. Men är alltid trevligt när man bara får ta de lugnt inte behöva göra sig till ingenting bara ha trevligt som allt är.

Sen på lördagen va vi hemma hos min pappa och åt lite mat, då va de alla syskon plus familjen månsson. Trevligt faktiskt. Vi stannade ganska länge, längre än det brukar bli. Va god mat och trevligt sällskap det är väll de som gör allt?

Igår va jag ledig och va md syrran mi och fixade novas vagn. Helt puckad va han som vi va hos hade massa konstigheter för sig men men. Vagnen blev lagad iaf! Huvudsaken.

3 Jobbdagar kvar till semestern. Sen blir det 3 veckor med lugn och ro. Jerry har dock bara semester dem två sista veckorna. Men ska nog lyckas roa mig själv den första veckan iaf. kanske ska åka med Liam till Kalmar och ölands djurpark. Hade varit trevligt faktiskt., men vi får se helt enkelt. Vet inte om Jimmy har sin dotter då, inte så kul o gå där själv med Liam. Roligare o gå med någon annan. Annars vet vi inte vad som händer under semestern, någon som vill hitta på något med oss?

Nej nu ska jag vila en stund innan jerry kommer hem. förstår inte varför ja har huvudvärk varje eftermida/kväll. funderar på om ja dricker för lite på jobbet....

ej ha de bra allesammans... kram på er

Bifogar en liten bild på mina älskade systrar!

None

Kommentarer
Postat av: Becka

Hej sveej!

Ja, jag tyckte oxå de va mkt trevligt i lördags!

Stannade ni länge då eller?? :)

kramis!

2008-06-24 @ 23:11:16
URL: http://flowa83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0