Intensiv helg...

Ja de kan man lugnt säga att det har varit.. :)

Började i fredags när jag va ledig från jobbet men bestämmt med syrran så åkte dit o lekte litta med barnen... skojsigt... slutade med att båda barnen åkte med hem till mig så jenny och håkan kunde få en ensam kväll vilket nog var väldigt uppskattat.. :) dem blev hämtade vid 9 tiden... :)

Sen va det upp tidigt på lördagen och åkta ill syrran o hjälpa te me smörgåstårtorna... stannade där tills 4 ungefär för att sedan bege mig till nettan och börja göra de vanlgia tårtorna... :) så va väll hemma vid halv 10 igen helt slutkörd...

Och idag va de då dax för dopet och massa folk.... va mysigt att träffa alla längesedan... många av dem ser man bara när syrran anordnar något sådant här :) hehe så nu har jag precis vaknat efter en timmes sovande på soffan.. :D

Jobb imorgon igen... dock inte vanligt jobb utan övernattning med högstadiet... så blir inte mkt sömn imn... nu ska ja se vem som smsar mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0