Påskstök....

ja nu har påskhelgen rullat förbi och det är åter till vardegen som gäller.. skönt nog är det inga lov på ett par veckor nu då de snurrar till det ordentligt i grytan på jobbet... 

Ja som ni alla vet var vi ju på the studio i torsdags och håller helt och hållet med min syster där... visst de va kul o bilderna blev ganska fina men usch... läs mer på hennes blogg... http://jennytussan.blogg.se/

Ja sen annars i påskhelgens tumult då... ja syrran ringde i fredags o frågade om vi ville titta förbi på litta mat så de gjorde vi... dock körde vi en runda inom min kära far först för det blev ingen påsklunch där iår så... ja så va vi hos syrran hela kvällen åt och killarna drack som vanligt... jag o liam spelade data spel och mös... ja hade helt enkelt en trevlig kväll... dock såg de först ut som om vi inet skulle kunna ta oss hem men vi hade ju grejor med oss för att sova så de va ganska lugnt men efter många om och men så bestämde vi oss för att köra hem iaf... och de va lugnt va bara snö till typ Ask sen va de barmark... :)

Ja sen på lördagen bar det av hem till mamma och tore för att äta en underbart god middag... lamm o massa gott till de.... va riktigt gott o mätt som jag vet inte vad blev jag... ännu en kväll då pojkarna drack o vi töser tog handom barnen... åkte hemåt vid 12-1 tiden på natten samtidigt som syrran... tog lite tid o packa in i bilarna då deras bil hade frusit ihop :P så ja fick snabbt starta min bil o in med nova där så hon inte skulle frysa för de va ju ändå en 8 minus... men efter ett tag så lossnade de o vi kunde brumma hemåt... :)

Söndagen va ännu en dag fullspäckad... vi körde till micha och mange på kvällen och va hos jerrys syster på dagen... ännu en trevlig kväll med dricka för vissa... jag hoppade drickandet då ja e litta småsnuvig,... :)

Ja o på måndagen tänkte ja o jerry att vi skulle ta de lugnt o va hemma bara men sen ville linda oa martin dyka upp och de tackar man aldrig nej till :) hehe


så de va mina påskdagar jag hoppas ni har haft trevliga dagar i påsk

Dax att cykkla ner te sstan
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0