Fredagkväll!

Ja nu va det fredag och äntligen helg igen. Även om jag jobbar ett par timmar till så är de så skönt att de snart bara är ett par veckor kvar till sommarlovet.

Fick veta av chefen idag att jag får förlängt. Min nya anställning börjar den 14 juni. Så har jobb hela sommaren och nästa termin oxå, sen får man hålla tummarna igen till jul att det blir ännu mer förlängt. :) Trivs ju jätte bra på jobbet så jag vill verkligen stanna här.
Ja ikväll är det disco på våran fritidsgård för åk 3-6.  Härligt att se alla ungarna dansa o bara ha skoj.
Nej nu får jag nog ta o hjälpa till lite. Även om allt är ganska färdigt redan en ja.

Imorgo när det lunda loppet som gäller och förmodligen kommer lottis ner osse... hoppas på de iaf... saknar dej snäckan!!!


Nej ni får ha de så bra allesammans!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0