Längesedan...

Ja det blev ganska längesedan nu.... Det har inte funnits tid att uppdater bloggen på helt enkelt... Många har efterfrågat mina bilder på badrummet men har inte hunnit ta dem helt enkelt... Men ska försöka göra det nu någont dag snart så ni kan få se hur vårat fina badrum har blivit...

ja annars den senaste tiden så har det inte hänt så mycket faktiskt... Vi har haft en fullbokad helg men de va mest de gamla vanliga egentligen...

Dock i fredags så va jag på personal bowling vilket va skit kul... Jag nästan ramlade in hos syrran på kvällen dock hehe och de skrattades ganska bra åt mig... :) Har insett att det jobbar vädigt mycket kul folk inom kultur och fritid... och har stött på många som jag kände redan sedan tidigare, från gamla klasser osv... Hände som sagt en hel del i fredags kväll och vi förlorade iaf inte bowlingen med andra ord behöver vi inte anordna den nästa år... :))

Ja på kvällen så körde vi hem till syrran för vi skulle sova där så vi kunde passa barnen på lördagsmorgon... Syrran begav sig mot Hässleholm och utsällningen vid 7 på morgonen och så klart så vaknade novasnova bara någon minut efter det... sen va det full rulle hela dagen... Vi tittadep å film medans nova tog sig en lur och jerry städade bilen... Sen bar det av mot Furulund och mormor... Där va hela släkten och vi firade mormor... Sen tog jag nova i sjalen och gick ner til SMUs loppmarknad... Tradition o gå på den helt enkelt... Alla där nere trodde att Nova va min unge men nej nej... hehe Efter de så åkte vi hem till jenny igen oc lagade mat till 15 miljoner människor...

Söndagen va de upp tidigt igen och iväg... Dax för Matias dop helt enkelt... Han va så underbart snäll o rar i kyrkan så de va inte sant... Så fort prästen titade på honom så bara log han o sa något :)) Skötte sig helt enkelt utmärkt... Stolt fadder!! :) Blev en kall dag och vi satt utomhus och åt maten.... dock flyttade vi in senare för vi frös ala så mycket...

Ja det har varit min händelserika helg helt enkelt... bilder kommer att komma till er förfogenhet senare i dagarna...

Appropå något annat... jag har fått förlängt på jobbet och jag trivs ju som fiken ivattnet så e bara så glaa!!! :)
Snart är de dax för jerry att åka till sweden rock o ja få en hel helg för mig själv! :)) Party party :)

kram på er allesammans och vet ni vad kommentera mera så ja vet vem ni e! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0