Wii Fit

Ja för tillfället är det wii som gäller för hela slanten. Framför allt Wii Fit. Jag kör minst 30 minuter, det känns ju inte som träning även om man blir svettig och trött av det... det är mer spel av de hela faktiskt. Men som sagt man blir trött och man vägs ju atomatiskt varje dag... :)
Jag menar vem säger att man måste ha tråkigt för att man tränar?? På Wii fit är där ju allt från yoga till muskelövingar och balans.

Just nu träna Jerry så jag passar på att sitta här lite. tyvärr så låter man Wiiet gå före numera. :))

Ja itll helgen ska vi äta god mat tillsammans samt åka till danmark och inhandla sprit :) Vi har ett år imorgon ju så blir mysmys i helgen. Möjligen att vi ska passa barnen en stund för att jag vill det men jag är inte säker vi får se helt enkelt. Dock kan jag inet bestämma mig för om vi ska gå ut och äta eller äta en god o mysig middag hemma. är ju helt klart billigare med tanke på alla inköp som gjorts. badrum wii osvosv. Men ja svårt val helt enkelt. Jerry ska ju till Sweden rock snart och vi ska ha pesonal lunch då så jag får lite ute mat iaf. Hmm svårt beslut.

Ja annars i framtiden händer de itne så mycket. Som sagt åker jerry till Sweden rock snart och då blir de festande för mig flera dagar i sträckt. Först på torsdagen ska vi ha pesonal utvärdering och festa till det på källen :) sen e de mer party med vänner o så under helgens gång. Sen fyller kusinerna 18 samt 20 år så de blir väll partay där med :)

Nej ska sova ne massa nu!

Kram på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0