Ensam hemma.. :(

Ja nu sitter man här, ensam i lägenheten och har inte direkt någonting att göra. Jag sitter med en godispåse och coca cola, så var det md att vara nyttig! *le*

Har skapat lite idag men det blev inte så mycket, är trött i ögonen, de kliar och rinner så jobbigt att anstränga sig!

Jerry är iväg hos Jimmy och Helena och på ett sätt är det ganska skönt att sitta här i sin ensamhet och bara vara, inte behöva bry sig så mycket. Sitte i mjukis kläder och bara ta det lugnt!

Som de felsta av er redan vet så har snön kommit till Skåne. Snö i skåne blir alltid kaos. Ett flertal avåkningar osv. Jag är ganska nöjd att jag tvingade Jerry att sätta på vinterdäcken för ngon vecka sedan.
Dum nog så va man ju ute o körde igår, även om allt gick bra och så så är det inte alltid så begåvat att vara ute och köra en sådan dag. Vi körde till syrran, spelade nya rabbit spelet det var sjukt skoj faktiskt. vi tror att vi kommer köpa det till oss själva i julklapp.

Nu tänkte jag återigen hoppa in på ett annat ämne och berätta för er om torsdagen och hur bra vi hade det! Det tod dock ganska långtid för oss att hitta parkering osv. men när vi väl hade kommit in i stan och börjat gå runder så var det hur skönt som helst. Lite kallt men det vänjer man sig vid. Det var länge sedan vi bara njöt av varandra på det viset. Vi var nere där   båtarna från malmö la till innan och tittade. Vi åt på ett fik och drack varm dryck för att inte frysa så mycket.

Nej nu ska a njuta av mitt godis och inte blogga mer

Ha de gött


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0