Fredag igen!

Ja nu va det fredag igen och jag har återigen varit sjukt dålig på att uppdatera er! Men det har varit en inteisiv helg och vecka faktiskt.

vi hade barnen hela helgen. Eller jag tar det från början!

Jag jobbade kväll i fredags men det kom inte en ända besökare så vi stängde ner och gick hem. Ganska skönt att komma hem tidigt faktiskt men det är tråkigt när man planerar och har sig att det itne kommer några ungdommar men sådant händer ibland inte mer att göra faktiskt. Men nu är våra ungdomar tillbaka och allt är som vanligt igen!

Lördagen körde jag hem till mamma tidigt och hämtade barnen. Först åkte jag dock til jourläkarcentralen och drog ut mitt rör som satt på trekvart i örongången. Ganska ob

ehagligt faktiskt. Snabbt och enekelt fixat! Jag tog med mig banen till Malin och vi åkte ner til stan. vi tänkte åka till hembygdsparken men jag glömde vatten till novas mat så vi fick åka hemåt igen. Väl på gång uppåt så jag min klant ramlar. Slår mig ganska illa och till början kan jag inte röra min arbåge alls. Men efter ett tag så kommer den igång igen måste nog ha slagit i en nerv eller något sådant bara. men ett riktigt gigantiskt blåmärke fick jag :P (Nu kommer Jerry att skratta)

barnen mös med mig här hemma och vi åt på MCD sen somnade nova och jag och liam spelade spel och tittade på tv. det blev en tidigt morgon på Söndagen och vi åkte och badade med barnen. Mysigt. Sen var det kalas dax och sen blev det kinamat os mamma!

nej nu ska jag åka till jobbet så jag får berätta resten av veckan för er senare faktiskt


kramkram

Ps. glöm inte kolla min skapande blogg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Mariante

2008-11-07 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0