Förkyld..

Ja typsikt nog trodde jag att jag skulle klara mig med lite halsont och en hes röst. men attas fick jag. igårkväll började ja bli lite snorig och nu kan jag inte andas genom näsan alls. Typiskt nog! Menmen sådant som händer ibland helt enkelt vi får hoppas att de försvinner snabbt för jag vill ju kunna åka upp till in syster. :)

Ja appropå min syster så är det så att hon förtillfället är inne på förlossningen så vi hoppas verkligen att de kommer en liten bebis snart. Vi e alla spännda och väntar och dem är otroligt utmattade på att vänta!

Nej nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Ja ni läste rätt. Jag ska jbba¨ikvälL! Kulturnatten i Lund så jag ska fälta i stan! Inte super kul men sånt e livet!

Glöm inte kolla min skapande blogg ! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0