jag är sämst...

Jag är verklien sämst på att uppdatera er nuförtiden men samtidigt finns inte tiden till de riktigt.

Jag har mycket att göra numera, jag tränar tre dagar i veckan och jag umgås med min sambo och med syskon och syskonbarn Det prioterar jag mycket mer än bloggen :)

Appropå träningen så är jag väldgt stolt över mig själv. jag har tränat flera gånger sedan ajg köpte kortet :) Jag känner mig duktig och flitig... Dock har jag bara tränat en dag dennavackan då jag varit magsjuk och inte haft ågon ork i kroppen. Men imorgon tänkte jag faktiskt jag skulle gå dit, eller om det blir på lördag jag har vetinte riktigt ännu ska höra med mina samboo sen :9

Nej nu ska jag avsluta detta sen ska jag vänta på att jag o jerry ska åka o äta lunch tesammans! Kram

Kommentarer
Postat av: Clinen

Bra kämpat ju! :) Kram /Clinen

2009-04-02 @ 12:30:08
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0