Fortfarande i Skara

Jap pvi är fortfarande i Skara, dock har min mor åkt vidare idag med Tore, de åkte till en medeltidsby och skulle sen köra vidare upp i landet med husbilen. Just nu sitter vi bara här i den ena stugan och slöar, eller rättarsagt jag och killarna för mina systrar ligger o sover med sina barn och Liam ligger i min säng o tittar på film.

Men jag har ju knyckt Jennys dator så jag klagar inte just nu. Senare idag ska vi iväg och spela minigolf eller rättarsagt äventyrsgolf. VI kände inte direkt för Skara sommarland idag igen då det var mindre än vi väntat oss och vädert tillåter inte riktigt badning hela dagen idag så därför nöjer vi oss med minigolf och spel idag :) Sen ska vi äta gott ikväll och imorgon ska vi packa bilarna tidigt och bege oss till Borås och boråsdjurpark! :)

Har hitintills haft en bra "semester" och trivs i sällskapet dock hade sängen kunnat vara bättre då jag har sjukt ont i både rygg och höft för tillfället och jag börjar längta efter min egen säng..

Nej nu ska jag sluta tråka och vara ännu tråkigare och kolla banken :P

Kram på er mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0