Sämst...

Ja jag vet jag är verkligen sämst på det här med att uppdatera er ofta och berätta för er vad som händer och sker. Jag ska förska bli bättre men jag har varit i en liten svacka som man kan säga.

Det händer inte så mycket i våra liv direkt. vi lever på, dagarna kommer och dagarna går. Man gör inte så mycket mre än jobbar, äter, sover, städar, tvättar. jag har knappt pysslat eller något heller på sistoende. jag går som i ett vakum just nu närjag är hemma jag vet itne varför men jag är helt seg o sleten. Menmen...

I lördags va vi på DOP för lilla Saga. Hon fick en rosa gungkanin av oss. Skulle egentligen köpa en Canvas tavla till hennem en jag hittade ingen bild som passade för en sådan förstoring. Det var ett trevligt dop med god mat och en sjukt god tårta. Men så är det väll alltid när Nettan gör tårtor :)

Efter dopet åkte vi som vanligt te sys. Käkade midda spelade Uno och hade trevligt. vi bor nästan hemma hos mina systrar.

Igår (söndag) besetämde vi oss för att åka till IKEA. Vi handlade ett nytt köksbord och stolar. Blev jukt bra... Men nu vill man renovera resten av köket oxå men vi får se omvi kan komma på någon billig lösning där. Tankten är ju inte att vi ska bö här allt för länge...


Nej nu ska jag snart åka till stan och luncha med nettan sen är det jobb... börjar första halv 3 idag :P Studiedag! :))

Ha de bra och jag ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0