Snart...

Ja snart får jag lov att träna igen. Tänkte faktiskt att jag skulle träna imorgon förmiddag och jag tänke att ja skulle tvinga med mig jerry ner till stan så han kan sticka in och simma. För imorse när jag var o bytte förband så fick ja ett annat på som inte släpper in fukta med andra ord kan jag duscha!!

Så imorgon är jag åter på gymmet och trampar och har mig, ska bli så skoj att få träna igen även om ja bara pausat ett par dagar. Va litei sugen på att tsticka dit i förmiddags men jag jobbar ju kväll idag så kände att jag behövde ne lugn förmiddag :)

Nu ska jag jobba vidare, ville bara berätta för er att jag e tillbaka på banan och är glad för det, nu ska vi bara se till så vi kommer upp imorgon!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0