Jahaja

Ja jag förmodar att många av er har varit ine på min pointblog och kollat vad min hemlgihet var? Och nu efter de kommentarer jag fått (tack så mycket) så tänkte jag att jag ska börja blogga lite mer om mitt liv och min vardag för nu finns inen risk att jag råkar försäga mig.

Jag är fortfarande inte inne i den säkra perioden men allt kan hända under hal gravidilitete så de kändes som de kvittade :) Och många av mina nära och kära vet redan om det samt att magen den har växt lite :)

Jag är beräknad till den 12 december just för tillfället och idag var jag på inskrivning hos barnmorskan. Jag har dock redan varit på ett ultraljud pga kraftiga smärtor i magen men de kunde inte förklaras och hjärtat slog på som de ska göra. Underbart att få se att hjärtat slog och att allt såg bra ut!

Jag är idag i vecka 11 (10+2) och mår förtillfället kanon men är trött men det är ju vanligt så det är bara att vänja sig lite vid det och lära sig klara dagen trots allt.

Jag har haft ett par riktigt tuffa veckor med illamåendet och kräkningar men som tur är så har det släppt nu! Jag hade dagar då jag kände mig som en fjortonåring som spydde i buskarna och inte kunde kontrollera någonting...

Ja jag är färdig för idag och jagh oppas ni har en trevlig vecka!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis grattis! Hoppas allt är bra med er! Kram maria

2009-05-20 @ 20:48:28
URL: http://majalotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0