Nya kort igen!

Ja nhar jag varit i farten åter igen! Denna gången skapade jag ett Julkort för några dagar sedan. Men inspirationen till julkorten börjat ta slut så jag måste leta massa inspiration nu i dagarna för det är snart dag o skicka jul korten. Här kommer restultatet av dem iaf!



Sen idag så skapade jag ett kort som jag först hade fruktansvärt svårt att få ihop men efter ett tag så fick jag fram ett resultat och nu i efterhand är ja väldigt nöjd! Kortet är till min chef och han ska få det imorgon tillsammansm ed en present som vi i personalen samlat ihop till. Det finns ingen anledning till att ge honom något egentligen men det är bara för att vi känner för det helt enkelt. Han är en bra chef trots allt som hnt de senaste veckorna som jag fortfarande itne tagit upp. Han tar bra hänsyn till allas tankar ideer och behov. Han försöker få chefen ovanför honom att sätta in vikarier oftare osv. Han är en bra chef helt enkelt!

Så här blev reslutatet.
Jag har stämplat stämplen och embossat. Sen har jag satt fast det på svart cardstook med ett band under. Stämplen är från panduro och är målad med akvarell färg. Biljetterna har jag gjort själv med hjälp av en tjejs "mall" Kommer inte på just nu vad hon har för blogg men detk ommer nog senare !













Kommentarer
Postat av: Clinen

Vad fint kortet till chefen blev! Verkligen ett av dina finaste! =) /C

2008-11-27 @ 23:51:21
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0