Pysslat åter igen!

Japp nu har jag varit i farten igen :D

Jag har gjort två kort som är till framtida dop för tjejer. Vi får se vem som vblir först ut :)

Kortet dubbelt och innuti har jag stämplat med en blomma och målat med akvarellfärg.

Utanpå har jag på de ena skurit ut blommor (3 st) och på det andra stansat ut samt måla med akvarellfärg. (4 st)
De vita "tyget" är köpt på ikea för 5 kr metern :D

           

Sen har jag även gjort två andra kort idag.
Detta kortet blev jag ganska nöjd med:

Sen har jag ett annat kort som jag vekrligen itne blev nöjd med. Jag vet inte vad jag täönkte med färgerna när jag gjorde det för ingenting passar ihop egnetligen. SÅ de åker direkt ner i soptunnan tror jag.. Om inte ni har någon idee om hur jag kan förbättra de?


Kommentarer
Postat av: Malin

jag tyckte inte det blev så dumt... du börjar bli riktigt duktig nu..

2009-01-18 @ 09:42:11
URL: http://malhin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0