Kommentar från Jenny :P

Haha fick en kommetar av min ära syster angående mitt förra inlägg. Nej gravid massagen var inte för Jerry utan för mig :P heh så fel det kan bli iblan när man skriver för mycket och för snabbt :)

Jahaja nu är det Onsdag och vi är inne på tredje semesterdagen och vi har inet gjort speciellt mycket dessa dagarna mest tagit det lugnt.
Imorgon åker vi till Skara med mina systrar och deras barn, där uppe möter vi upp min mamma och henne sambo. Vi ska bo i två stugor och abra njuta av allt och ta det lugnt! Längtar verkligen, tror det kommer bli en rktigt bra resa då vi syskon med respektive kommer så bra överrens. :)

Imorgon går jag in i vecka 20. Halva tiden helt enkelt! Skönt.. Börjar dock känna av mina fogar lite nu förtiden men inte så farligt mycket så jag är ganska nöjd endå :)

Nej nu ska vi laga tomatsoppa sen ska vi packa färdigt

Ha en underbar somma vännerna mina

kram

Kommentarer
Postat av: Storasyrran..

Du kommer snart förstå att det inte är stugor utan två hus vi har hyrt.. Ses imorron.. kram kram

2009-07-22 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0