Handlat och skapat!

Japp nu måste jag informera er om vad jag har har shoppat loss på!
Jo en sådan här maskin



The Slice från making memories... super bra och är hel nöjd!!
Önskade mig den i present av Jerry men han ville inte köpa den då den inte direkt är super billig! Men fick pengar i presnet så köpte den av dem. :) Som sagt är helnöjd och den är verkligen att rekomendera!

Så nu har jag varit lite produktiv de senaste dagarna och här kommer lite smakprov av det jag har gjort

Ett kort til Jimmy som fyller 30 år i dagarna. Jag är inte direkt nöjd med kortet och de blev ett snabb gjort kort då vi kom på kl 15 att vi skulle vara där kl 18.30 men å blir et ibland! Här kommer de iaf!


Sen har jag gjort ett kort till Liam som fyller 5 år den 11 december! Här kommer det, blev sådär nöjd!



Sen har jag gjort en massa julkort av samma stämpel och ram! Tackar Olof och Maria för dessa stämplar då de har använts flitigt de senaste dagarna!

Snart är alla julkorten klara och ska skickas iväg!








Kommentarer
Postat av: Malin Starvall

Jag tyckte alla korten var jättefina!

2008-12-17 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0