Mår lite bättre...

... men stannade hemma idag oå för att bli riktigt kry! Imorgon blir det iaf jobb! Och om många av er vet så klarar jag ju inte av att bara sitta hemma och tråka så det blev pyssel för hela slanten!

Här kommer dagens reslutat.

Först gjorde jag Felix 2 månaders scrapp

                      

Bokstäverna och siffrorna samt tagen är utskura med the slice. Där är två stycken tvåor på varnadra i olika storlekar för att få lite effekt. Fötterna är stämplade på ett vitt papper md en ljusblå färg (samma som fiskbensnålen :)
Blommorna som sitter vid korten är stämplade, målade med akvarellpennor samt utskurna med skalpell (jobbigt) :)

Sen gjorde jag även ett kort. Blev faktiskt ganska nöjd med det ! :))

Här kommer de!



Jag har stämplat blommorna och grattis samt målat med akvarellpennor, tagit ett band och vikt det så PANG så hade vi ett kort :D

Kommentarer
Postat av: Clinen

Gullig han är! /C

2008-12-17 @ 14:29:36
URL: http://clinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0