Dopkort,

Ja nu i helgen är det dax för dop i släkten igen. Det är mina kusiners fosterbarn som ska döpas. Har haft lite svårt för att veta vad jag skulle göra så jag googlade på dopkort och fick upp en tjejssida md super fina kort och hittade min inspiration.

http://helenspyssel.blogg.se/category/kort.html

Detta är personens blogg, jag hoppas hon inte har något emot att jag lägger ut den här och om du som har denna blogg inte vill att jag ska ha den här så bara hojta så tar jag bort den direkt!

Här blev iaf resultatet.



Hoppas ni tyckte resultatet blev bra :)

kram på er så får vi se när de kommer mer kort!

Kommentarer
Postat av: jenny

blev super gulligt..

2008-11-13 @ 11:52:17
Postat av: Hegu

Vilket sött dopkort du har gjort! Det är alltid så roligt att kunna inspirera andra till pyssel!:) Tack för att du länkar till mig. Nu ska jag titta vidare i din blogg...

2008-11-13 @ 21:32:48
URL: http://helenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0