Längesedan..

ja det har kliat i mina fingrar i flera dagar nu. Men det har inte funnits tid till att pyssla med papper. För jag har suttit med Novas tavla. Ett broderi med dopdag osvosv. Det kommer en bild senare. mitt mål var att vara klar med den till hennes 1 års dag. Vilket är imortgon. jag är nästan klar så jag tror jag kommer nå mitt mål ikväll!

Dock så kunde jag inte låta bli så idag har jag pysslat lite grann!

här kommer resultatet!

             

Detta första kortet gjorrde jag en skiss till först då ideerna var helt slut i huvudet. Det är ett grönt vanlig kartongpapper. Sen har jag embossat ett vitt vanligt kartongpapper med guld och satt på stjärnor (man kan fuska och använda sådana man fick i skolan ni vet) Ja sen har jag stämplat God jul och tomten och målat :)
Jag tyckte det blev fräckt med embossing grejen!

          

Ett väldigt enkelt kort.
Figuren är satt på tre d kuddar. och målad med akvarell. Sen har jagk listrat på röda pluppar :)


Kram på er det var allt för denna gång!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina kort Åsa... nu längtar jag efter julen! Kram på dig Malin

2008-11-07 @ 13:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0