Namnsdagskort samt pärlor :)

Japp, idag har jag gjort ett namnsdagskort....

Ett kort till min mammas sambos mamma. Hon har namnsdag nu i dagarna och hon ställer upp och sådant för oss alltid samt att hon varje år skickar julkort men jag lyckas glömma att skicka till henne :( Så nu kompenserar jag henne lite med ett namnsdagskort :)

Här är resultatet!



Sen har vi börjat med en fräck grej på jobbet... Photoperls...

Man lägger in en bild och får ut 6 stycken papper med exakt vilken pärla man ska lägga vart. Sen ligger pärlorna i olika fack från 1 till 30 sen är det bara att börja bygga!

Här kommer resultatet av min tredje tavla. De andra två är fortfarande kvar på jobbet och den ena ska bo kvar där.
Ni får se resultatet av min egen bild senare!




Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin den blev... / malin

2009-01-27 @ 22:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0