Ännu mer pyssel!

Ja idag har jag helt enkelt bara haft skapande i fingrarna. Jag har presterat mer än jag har gjort på veckor känns det som och jag är mycket öjd med många saker! Jag hoppas att ni tycker det är finnt oå!

Som en del av er vet så säljer jag en del kort till de som vill, kontakta bara mig på bloggen så löser vi det vidare. Jag gör även speciella kort om ni har önskemål om det!

Här kommer resultatet från sista dagens scrappmys!

            

Detta var första gången jag jobbade med öljetter vilket jag fastnade riktigt mycket i! :) Riktigt skoj!
Jag tyckte det var kul att göra ett "eget" presentkorts kuvert

Här kommer fler kort jag gjort!

         

Denna söta stämpel har jag inte avändt på väldigt länge och tycker den e väldigt söt egentligen och nu hitade jag ett bra sätt att använda den- Återigen har jag använt öljetter och sidenband :)



Ett kort av samma stuck som innan. Dock använt pandurohobbys stämplar denna gången!

Hoppas ni har haft en skojsig titt idag!

För imorgon ska jag tillbaka till jobbet så då blir det mindre pyssel!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Clinen

Snyggt att det ser ut som en korsett i "ryggen" på kortet =P =D

2008-12-17 @ 23:34:43
URL: http://clinen.blogg.se/
Postat av: Meli

Fina alster du har i din blogg :-)

Kram från

Meli

2008-12-18 @ 17:02:56
URL: http://melisscrapping.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0