Sjuker...

Hemma och sjuker... :( Ja vad ska man göra då? Vaknade ju tidigt idag av jordbävningen i skåne :S
Tvn fungerade inte riktigt som den skulle, kanalerna bara visade myrornas krig så det var inge spännande där heller!

Så jag fortsatte med mitt städande av skapandebordet :)
Här kommer innan bilderna och Jerry kommenterade precis hur j*kla stökigt där var :D

              

Som ni ser så ligger det grejor överallt. På golvet i hurtsen och på skrivaren!

Här kommer efter bilderna av mitt bord och jag e hel nöjd!







Blev hel nöjd faktiskt! Insåg hur mycket saker jag har! :)
Den med de nio lådorna är från ikea och vi köpte en hurts till så skrivaren kunde stå på den ena och mina pyssel saker i den andra :) Så här sitter jag!


Jag gjorde lite saker idag efter att jag fixat till mitt bord för att få tiden att springa iväg.  Mår kasst som attans men kan inte sova för mycket för då kan jag inte somna ikväll. Här kommer resultatet av ett par av korten alla kan jag ju inte lägga ut för de ska skickas iväg :)

De kortet som har en annan gran är gjrt för två år sedan på en skapande workshop och det var där mitt intresse för detta började...



Har även gjort att vanlgt kort men det kommer senare!

kram

Kommentarer
Postat av: Malin Starvall

Åsa!



1. Du har sjukt mkt prylar ;) :P



2. DU har gjort väldigt fina kort! :D

2008-12-17 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0