Fler kort!

Ja nu har jag återigen suttit vid bordet och pysslat!

Men det är så här att i fredags hade jag med mig mina kort till jobbet och en som har sin praktik hos oss ville köpa kort av mig så jag började göra de korten hon ville ha då ja gärna vill ha ett av dem hemma så ja kan inspireras lite.
Så nu har jag gjort två kort som nästa är lika dana så hon kan köpa de ena av dem.

Även min arbetskollega Anette köpte kort av mig i fredags. De är tydligen lite populära iaf! Det ända jag saknar just nu är "pojk" stämplar. För om ni tittar på de senaste korten så är alla stämplar flikor och det är jue itne direkt så att man vill ge dem till en pojk! Så hade helt klart behövt pojk stämplar. Får väll se om vi får grabben min att köpa det en dag! :)

nej nu ska jag lägga in bilderna till er sen ska vi åka!
Kram på er

          

Vad säger du sys, blir detta bra?

          



Kommentarer
Postat av: Malin

Är det ett av dem jag kan ge till Thea när hon fyller år?



Kanske kan göra lite julkort tillsammans en dag?

Kram

2008-10-26 @ 21:26:18
URL: http://malhinnilsson.blogg.se/
Postat av: R Eriksson

så fina kort du gör :)

2008-11-03 @ 18:44:32
URL: http://rebeckajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0