Nu har jag varit igång igen :)

Jag tycker den nya metoden jag använder med akvarell pennorna blir jätte bra och därför sitter jag fast i pysselbordet för tillfället! Pysslar hela tiden känns det som och det känns som ja hittar nya sätt att jobba på hela tiden.
Här kommer några av mina senaste kort jag gjort iaf!


         

Ännu ett kort stämplat med panduros stämplar. Sen har jag kört en die cut i (blomman) och rivit ett papper och tagit stämpel färg på kanten. samt satt ett snöre...

          

Här har jag oxå stämplat med panduros stämplar. sen har jag satt fast alla motiv på 3d kuddar och klippt ut ett blått papper (lite genomskinligt) och tagit ett bakgrundspapper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0