Skapat lite igen!

Ja nu har jag varit i farten igen och skapat en del. Har ifs skapat en del kort som jag glömt fotografera innan jag gav iväg dem! Men här kommer några kort med mina stämplar från Panduro.

Tycker ni att stämplarna är barnsliga och ser ut som det är till ett barn?

                             

Här är två olika julkort jag har gjort

                             

Här är ett grattiskort jag har gjort

                             

Ännu ett kort, vet inte riktigt till vad men ja :)

Jag har använt mig av akvarellpennor och en vattenfast stämpeldyna. Sen har jag målat med en penna med vatten i för att få färgerna att flyta ihop lite mer!

Kommentarer
Postat av: Clinen

Nej de ser inte barnsliga ut. De ser ut som söta barn =D

2008-10-21 @ 18:34:36
URL: http://clinen.blogg.se/
Postat av: Jenny

frågar du för det jag sa.. det va min första reaktion bara.. Skit i vad jag tyckte om det kortet. Det såg ut som om det va ett grattis till bebisen kort. Det du gör är super fint och du ska inte lyssna på din syrra som inte fattar sig på att pillpill du håller på med.

2008-10-22 @ 13:13:08
URL: http://jennytussan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0