Jerrys album!

Till Jerry i 25 års present så gjorde jag ett album med olika minnen från hans och vårat liv tillsammans. Men då varken hans eller vårat liv är färdigt på länge så ville jag inte göra färdigt boken för jag vill uppdatera den med vad som händer i våra liv. I framtiden kommer det säkerligen barn osvosv. Och sen så hade jagi nte material eller tid att färdigställa den innan hans födelsedag den 6 september 2008. Så nu är hela planen att han ska få ett par sidor varje år beroende på vad som har hänt och hur mycket tid det finns för mig att göra detta när han inte är hemma. Nu täntke jag visa er dem sidorna jag har gjort hitintills.

Det saknas en sida i mitten!

Mycke nöje!

Albumet:

Första sidan i Jerrys album

Denna texten står innuti albumet och där står följande:Grattis älsklingen på 25 års dagen. Denna gåva är inte hel, den kommer växa med åren, och tillslut vara fylld med minnen från ditt liv!
Jag älskar dig. // Åsa

Framsidan på Jerrys album 

Första sidan:
Detta är första sidan i albumet                         En detalj på första sidan

Här är bilder på mig och Jerry. Det i mitten är stämplat och utklippt samt ihop satt md ett band och tags.


Andra Sidan:

Detta är andra sidan med bilder i albumet                En av detaljerna på sida 2 

En bild på mig och Jerry.


Tredje sidan:

Bild sida nummer 3                                                 

En sida på mig. Bokstäverna är "standar" bokstäverna som följer med i Dubbel DO maskinen och är utstansade i den. De där nere är samma metod som på sida 1.


Fjärde sidan:




Jerrys mamma och pappa. Runt korten har jag satt guldtråd med olika pärlor som jag fäst med limpistolen.


Femte sidan:



Jerry, hans syster Sandra och ? . De skule på maskerad och Jerry är en vägskylt. Sandra ett täcke.

Sjätte sidan:



Swedenrock bilder. Vid bilderna sitter det olika klistermärkes intrument.


Sjunde sidan:



Jerrys systers kalas som jag trodde var för Jerry. Svårt att urskilja då de har samma vänner!
Jag har stansat ut ballonger och fäst med 3d kuddar.

Åttonde sidan:



Samma som ovan.

Nionde sidan:

               

Detta är ett par av Jerrys vänner. Blandat kompott lite nyare och lite äldre bilder. Bokstäverna är utstansade som ovan. Blommorna är färdig köpta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0